Friday 2 March 2012

dear diary,

  mari kita tukar ke diary mode~ pit >>>


         dear diary,


semenjak saya masuk  menengah thing's get very complicated
saya x cakap pon lagi pasal kerja skolah maaflah mmg 24-7...leceh
hurm,,,luck is not on my side today...well mcm usual ia mesti related
dengan Mr.B...dan kakak aku yg baek tuh beri aku hadiah..wow..
ia ialah MP3 black pink in colour Ma...mmg bes lah cumer dierw nyerwearphone rosak sebelah,,,tapi jangan risau masih boleh digunakan...hehehex
wookey,,,saya dpt keputusan BI dan memperoleh A isnt that great...
and saya dengar mp3 masa perekse tuh sbb memang sunyi dan
xdak pape nak buat lepas siap... >,< hhuuhhuu lalalalala breaking the school rules feel's owesome...!!!(rasa berslah sangat...)
hurm,,per lagi yg terjadi di minggu 2 nih yer..

No comments:

Post a Comment