Friday 20 January 2012

msk smk seberang termerloh bes and sronok~

haha x yah kata lah budax dekat  seberang termerloh tuh klakar + bes,,,memang lah bes~ ituh pun brape minggu je  baru kan kat situh rasa beban nak tinggalkan  skolah tu hu,,, aqu kenal ngan budx form5 nih dia duk kelas tepi kita jer bes la main lambai2  dia kasi lah aku nom. dia  aku pon msj lah dia skang nih dah aderw kawan cpt betul :)
pastuh aqu kenal ngan bdx junior  sama ngan aqu nama2 diorang faten,jannah,ifah,umi,wana a.k.a mama and budx senior rmai gak lah yg koi kenal iaitu deq lynn,nadirah,baby,sarol and laen2 lagi lah...


haha sepatutnye koi niih msk kelab kebudayaan tapi kene tarik dak deq lynn tuh lah msk pro star haha skit tuh blakang aqu bwk beg berat naik turun tangga cari tempat perjumpaan sambil kene tarik tangan :p


ada jugak rasa pahit duk kat sana:::aqu klo dtng lmbat ke skolah  no1 haha sakai lah gituh kan klau perimpunan tuh mcm jelas2 boleh nmpak kita dah lah aqu sorang2 padahal rmai budx laen tapi gi ponteng perimpunan...srabut jee diorang tuh klo lmbat salah sendiri lah jangan maen ponteng DEN DEN  gitu je~ masyarakat x sihat la tuh...x mcm saya baek dengan ikhlas berjalan laju supaya diorang x nmpak aku haha...pahit nye aku kene jalan kaki ke rumah gile pe jauh tuh aku blik pukul 4:30 bila orang laen dah tukar baju and g melepak skali malu tuh diorang nmpak plak tuh...aduh  malu2

No comments:

Post a Comment